Іваник, Юрій Іванович2017-03-092017-03-092017Іваник Ю. І. Міцність і деформативність комбінованих сталезалізобетонних попередньо напружених конструкцій : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук : 05.23.01 – будівельні конструкції, будівлі та споруди / Юрій Іванович Іваник ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет ”Львівська політехніка”. – Львів, 2017. – 200 с. – Бібліографія: с. 150–168 (169 назв).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36293Дисертаційна робота присвячена вдосконаленню методики розрахунку, розробці програми та вивченню роботи комбінованих сталезалізобетонних попередньо напружених шпренгельних систем. Проведені експериментальні дослідження натурних зразків. Зазначено особливості роботи елементів на дію симетричного та несиметричного навантаження. Зафіксовано характер тріщиноутворення дослідних зразків, що показує процес їх руйнування. Збіжність теоретичних та експериментальних значень склала 83-96%. Виконано моделювання дослідних зразків за допомогою програмного комплексу ЛИРА. Дослідження комбінованих сталезалізобетонних попередньо напружених шпренгельних супроводжувалися проектуванням реальних конструкцій та впровадженням їх у будівництво. З використанням розроблених рекомендацій запроектовано конструкції прольотом від 6, 10, 12 і 18 м, які застосовано для будівель громадського призначення, як при новому будівництві, так і при реконструкції. Диссертация посвящена совершенствованию методики расчета, разработке программы и изучению работы комбинированных сталежелезобетонных предварительно напряженных шпренгельных систем. Проведенные экспериментальные исследования натурных образцов. Указано особенности работы элементов на действие симметричного и несимметричного нагрузки. Зафиксировано характер трещинообразования опытных образцов, показано процесс их разрушения. Сходимость теоретических и экспериментальных значений составила 83-96%. Выполнено моделирование опытных образцов с помощью программного комплекса ЛИРА. Исследование комбинированных сталежелезобетонных предварительно напряженных шпренгельных сопровождались проектированием реальных конструкций и внедрением их в строительство. С использованием разработанных рекомендаций запроектировано конструкции пролетом от 6, 10, 12 и 18 м, которые применены для зданий общественного назначения, как при новом строительстве, так и при реконструкции. The thesis is devoted to improving methods of calculation, program development and study of sustainable combined prestressed reinforced trussing systems. Experimental research specimens. These features elements of the action of symmetric and asymmetric loads. There cracking character prototypes that shows the process of fracture. The convergence of theoretical and experimental values was 83-96%. Modeling prototypes using the software system LІRA. The study combined sustainable prestressed reinforced trussing accompanied by real designs the design and implementation of them in construction. Using the developed recommendations designed structures span of 6, 10, 12 and 18 of that applied to public buildings, as new construction and the renovation.uaкомбінована сталезалізобетонна попередньо напружена шпренгельна конструкціяметалева комбінована шпренгельна конструкціярівняння нерозривності деформаціїміцністьдеформативністькомбинированная сталежелезобетонная предварительно напряженная шпренгельная конструкцияметаллическая комбинированная шпренгельных конструкцияуравнение неразрывности деформациипрочностьдеформативностьcombined sustainable concrete pre-strained trussing structurecombined metal trussing structurecontinuity equation deformationstrengthdeformabilityМіцність і деформативність комбінованих сталезалізобетонних попередньо напружених конструкційПрочность и деформативность комбинированных сталежелезобетонных предварительно напряженных конструкцийThe strength and deformability combined sustainable prestressed reinforced constructionsAutoreferat