Фарат, О. В.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Фарат О. В. Методи оцінки маркетингового розвитку підприємства / О. В. Фарат // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 245–246.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51554245-246ukМетоди оцінки маркетингового розвитку підприємстваConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Фарат О. В., 20182Farat O. V. Metody otsinky marketynhovoho rozvytku pidpryiemstva / O. V. Farat // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 245–246.