Мала, Н. Т.2012-05-162012-05-162011Мала Н. Т. Креативність як складова ефективного управління / Н. Т. Мала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 704 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 18–23. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12412Проаналізовано підходи до визначення поняття “креативність”; відображено процес розроблення креативної ідеї, розглянуто креативний процес у вигляді чотирьох фаз циклу: рецесія, депресія, пожвавлення, пік. In the article the meaning of the word “creativity” is considered and analyzed. The process of developing creative idea is revealed, creative process is considered to be a cycle consisting of four phases: recession, depression, prosperity and recovery.uaкреативністькреативний процескреативний менеджментпараметри креативностічинники креативностіcreativitycreativity processcreativity managementparameters of creativityfactors of creativityКреативність як складова ефективного управлінняCreativity as a component of effective managementArticle