Кузяк, В. В.2012-01-272012-01-272010Кузяк В. В. Планування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управління / В. В. Кузяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 151-156. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/11346Обґрунтовано модель стратегічного управління обслуговуванням клієнтів приладобудівного підприємства. Здійснено матричне структурування стратегії обслуговування клієнтів. Подано алгоритм планування якості обслуговування клієнтів. The model of strategic management customer’s service of industrial enterprise are proved in this article. Matrix structuring strategy of customer’s service is carried out. The algorithm of scheduling quality of customer service is presented.uaякість обслуговування клієнтівіндикатори системи плануваннястратегія обслуговування клієнтівquality of customer serviceindicators of the planning systemstrategy of customer’s serviceПланування якості обслуговування клієнтів у системі стратегічного управлінняArticle