Виноградова, О. В.Фабрая, І. М.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Виноградова О. В. Стратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідження / О. В. Виноградова, І. М. Фабрая // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 19–22. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55468Розглядається необхідність застосування стратегічного аналізу в управлінні малими підприємствами як одного з інструментів формування оптимальної стратеги розвитку.This article discloses the necessity of the usage of strategically analyses in the managing process of small enterprises as one instrument of the optimal strategy of development.19-22ukСтратегічний аналіз як інструмент маркетингового дослідженняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Виноградова О. В., Фабрая І. М., 20054339.138Vinohradova O. V. Stratehichnyi analiz yak instrument marketynhovoho doslidzhennia / O. V. Vynohradova, I. M. Fabraia // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 19–22. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).