Rawski, M.2015-07-172015-07-172014Rawski M. Strategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badania / M. Rawski // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 280–286. – Bibliografia: 5 tytułów.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29523Досліджено, які маркетингові стратегії використовують компанії, що працюють на польському ринку, охарактеризовано фактори, що зумовлюють відмінності в інтенсивності використання певних стратегій. Згруповано підходи до визначення поняття «маркетингова стратегія». Розкрито поєднання стратегій охоплення ринку і стратегій диференціації. Представлено дані щодо вибору поєднань стратегічних рішень щодо охоплення ринку і обслуговування клієнтів. Celem artykułu jest ukazanie, jakie strategie marketingowe wykorzystują przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku, a także wskazanie czynników powodujących zróżnicowanie intensywności wykorzystania zidentyfikowanych strategii. Wskazano grupy podejść do rozumienia strategii marketingowej. Zamieszczone dane ukazują zróżnicowanie stosowania strategii stopnia pokrycia rynku i stopnia zróżnicowania działań marketingowych. Zestawiono dane obrazujące częstotliwość wyboru poszczególnych opcji dotyczących pokrycia rynku, w przekroju poszczególnych strategii oferowanych klientom korzyści.plмаркетингова стратегіястратегії охоплення ринкузмішані стратегіїstrategia marketingowastrategii stopnia pokrycia rynkustrategie mieszaneStrategie nakierowane na klientów polskich przedsiębiorstw – wyniki badaniaСтратегії, спрямовані на клієнтів польських підприємств – результати дослідженняArticle