Осипенко, В.2012-10-042012-10-042012Осипенко В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 732 : Комп’ютерні науки та інформаційні технології. – С. 351-358. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/14972Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі. The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.uacистемно-аналітичне дослідженнямаркетингова стратегіяінформаційний базисіндуктивний методкритерії оптимальностіsystem-analytical researchmarketing strategyinformation basethe inductive methodoptimality criteriaРозроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних дослідженьArticle