Музиченко-Козловська, О. В.2016-12-262016-12-262016Музиченко-Козловська О. В. Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 120–125. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34872З’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціонування туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристичного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова. The essence of the concept of destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.uaдестинаціятуристична дестинаціятуристичний брендингпозиціонуванняdestinationsa tourism destinationtourism brandingpositioningМетодика оцінювання туристичного брендингу дестинаційMethodology of evaluation of tourism branding of destinationsArticle