Салата, І. З.2017-02-012017-02-012007Салата І. З. Економічне обґрунтування рішення щодо формування франчайзингової системи / І. З. Салата // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 599 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 262–268. – Бібліографія: 9 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35563Висвітлено сутність та основні аспекти формування франчайзингових систем. Розроблено модель економічного обґрунтування рішення щодо формування франчайзингової системи, яка передбачає проведення SWOT-аналізу франчайзингової стратегії, розроблення бізнес-плану франчайзингової системи та реалізацію заходів пробного маркетингу. Запропоновано порядок розрахунку ефекту та рівня ефективності проекту франчайзингової системи. Essence and basic aspects of forming of the franchising systems are reflected. The model of economic grounding of decision in relation to forming of the franchising system which foresees conducting SWOT is developed - analysis of franchising strategy, development of business plan of the franchising system and realization of measures of a trial marketing. The order of computation of effect and level of efficiency of project of the franchising system is offered.uaЕкономічне обґрунтування рішення щодо формування франчайзингової системиArticle