Лакіза, В. В.Кондрак, М. Р.2011-08-152011-08-152010Лакіза В. В. Особливості формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ “Nemiroff” / В. В. Лакіза, М. Р. Кондрак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 691 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 173–177. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10041Предметом статті є висвітлення особливостей формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ «Nemiroff». Описано особливості здійснення окремих операцій та порядок аналізування останніх досліджень і публікацій. У роботі використані теорії щодо особливостей формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ «Nemiroff» і результати маркетингового дослідження ринку. Усі кроки ґрунтуються на економічному обґрунтуванні кожної окремої теорії; оцінено реакцію споживача на товар. The subject of given article are illuminating of special features of creation direct demand on the market (for example, brand mark "Nemiroff"), list of special features of realization separate operations and orders in analization of last investigation and publication. Theories of special features of direct demand creating on the market, for example brand mark ‘Nemiroff’, and results of marketing investigation of the market are used in this article. All steps are based on economic argumentation of every individual theory, and valuing of consumer behaviour on the goods is describing in this article.uaновий продуктспоживчий попиттеорія поведінкиnew productdemand consumerbehavior theoryОсобливості формування споживчого попиту на ринку на прикладі ТМ “Nemiroff”Features of consumer demand for the example of tm “Nemiroff”Article