Ковальчук, С. В.2013-07-102013-07-102010Ковальчук С. В. Маркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукції / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 683 : Проблеми економіки та управління. – С. 323–328. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20320Визначено основні концептуальні підходи до управління якістю високотехнологічної продукції. Одним із головних підходів до управління якістю високотехнологічної продукції є маркетингова орієнтація діяльності підприємства. Для ефективнішого маркетингового управління якістю високотехнологічної продукції необхідно дотримуватися чітко визначених та сформульованих принципів. The article the basic conceptual going is determined near the quality management of highly technological products. One of the main approaches to high-quality products is the marketing orientation of the enterprise. For more effective marketing of quality high-tech products need to follow clearly defined and principles.uaякістьуправління якістюякість високотехнологічної продукціїмаркетингове управління якістюкорисністьцінністьконкурентоспроможністьqualityquality managementhigh quality productsmarketing and quality management utilitythe value of competitivenessМаркетинговий підхід до управління якістю високотехнологічної продукціїArticle