Шкварчук, Л. О.2015-01-142015-01-142012Шкварчук Л. О. Особливості споживчих очікувань на продовольчому ринку в посткризовий період / Л. О. Шкварчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 323–327. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25837Здійснено оцінювання споживчих смаків та переваг на продовольчому ринку. Виявлено особливості зміни обсягу та структури споживання основних продовольчих товарів під дією економічної кризи. Узагальнено підходи до оцінювання споживчих очікувань на продовольчому ринку та їх впливу на стан економіки країни. The evaluation of consumer tastes and advantages at the food market has carried out. The features of volume and structure of consumption change of basic food stuffs under the action of economic crisis are educed. The results of evaluation of consumer expectations at the food market and their influence on the state economy are generalized.uaспоживчі перевагипродовольча доступністьдостатність споживанняспоживчі очікуванняconsumer advantagesfood availabilitysufficientness of consumptionconsumer expectationsОсобливості споживчих очікувань на продовольчому ринку в посткризовий періодFeatures of consumer expectations at the food market in the after crisis periodArticle