Беспалюк, Х. М.2015-07-142015-07-142014Беспалюк Х. М. Краудсорсинг як сучасна технологія маркетингу / Х. М. Беспалюк // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 183–184. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29338uaКраудсорсинг як сучасна технологія маркетингуArticle