Чушак-Голобородько, А. М.2012-08-272012-08-272012Чушак-Голобородько А. М. Фактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльності / А. М. Чушак-Голобородько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 727 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 473–477. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13915У статті розкрито сутність факторів, які впливають на ефективність мотивування креативної діяльності. На основі застосування методу експертних оцінок встановлено порівняльну значущість факторів і взаємозв’язки між ними. Це стало підставою для побудови класифікації факторів.The article reveals the essence of the factors that influence the effectiveness of creative motivation. On the basis of the method of expert estimations is set relative importance of factors and relationships between them. This became the basis for building classification factors.uaфакторимоделі мотивування суб’єктівкреативна діяльністьfactorsmodels of creative subjects reasonsФактори, які впливають на результативність моделей мотивування суб’єктів креативної діяльностіFactors that influence the effectiveness models of creative subjects reasonsArticle