Крупа, В. І.Вельган, В. І.Житенко, О. В.Krupa, V.Velhan, V.Zhytenko, O.2018-03-132018-03-132017-03-282017-03-28Крупа В. І. Аналіз якості обслуговування пасажирів громадського транспорту м. Львова / В. І. Крупа, В. І. Вельган, О. В. Житенко // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 171–175.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39701Проаналізовано наукові праці та публікації щодо якості пасажирського обслуговування у громадському транспорті. Визначено основні критерії якості та обрано методологію для оцінювання задоволеності транспортними послугами. Наведено результати анкетування пасажирів тролейбусного маршруту. Запропоновано методи покращення якості транспортного обслуговування у м. Львові.Scientific papers and publications on the quality of passenger service on public transport were analyzed. Was also defined the basic quality criteria. The methodology for the measurement of satisfaction with transport services was chosen. A poll of passengers on trolleybus route was made. Methods for improving the quality of transport services in the city were suggested.171-175ukгромадський транспортпасажирякість транспортного обслуго- вуванняметодика SERVQUALpublic transportpassengertransport service qualitymethodology SERVQUALАналіз якості обслуговування пасажирів громадського транспорту м. ЛьвоваResearching of service quality in public transport in Lviv cityArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017© Крупа В. І., Вельган В. І., Житенко О. В., 20175656.132Krupa V. Researching of service quality in public transport in Lviv city / V. Krupa, V. Velhan, O. Zhytenko, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 171–175.