Нечепуренко, С. О.2020-12-042020-12-042005-03-012005-03-01Нечепуренко С. О. Стратегії франчайзингових компаній / С. О. Нечепуренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 526 : Логістика. — С. 148–151. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55444Розглянуто теоретичні і практичні аспекти франчайзингу в країнах ринкової економіки, а також його становлення в Україні.In the given article the preconditions of franchise reactions formation between the large and small firms on the basis of foreign experience analysis of franchise are considered. The characteristic of franchise as a partnership form the external economic sphere is given.148-151ukСтратегії франчайзингових компанійArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Нечепуренко С. О., 20054658330Nechepurenko S. O. Stratehii franchaizynhovykh kompanii / S. O. Nechepurenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 526 : Lohistyka. — P. 148–151. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).