Томашівська, М. О.Чернобай, Л. І.2020-10-012020-10-012018-11-302018-11-30Томашівська М. О. Маркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізації / М. О. Томашівська, Л. І. Чернобай // 76-та Студентська науково-технічна конференція. Секція "Економіка і менеджмент" : збірник тез доповідей, жовтень – листопад 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 70–71. — (Бізнес-адміністрування і міжнародне підприємництво у сферах: ІТ, енергозбереження, міжнародного туризму та виробничо-господарської діяльності).978-966-941-274-4https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/5452870-71ukМаркетингова стратегія туристичного підприємства: особливості та рекомендації щодо процесу реалізаціїConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Tomashivska M. O. Marketynhova stratehiia turystychnoho pidpryiemstva: osoblyvosti ta rekomendatsii shchodo protsesu realizatsii / M. O. Tomashivska, L. I. Chernobai // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia. Sektsiia "Ekonomika i menedzhment" : zbirnyk tez dopovidei, zhovten – listopad 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 70–71. — (Biznes-administruvannia i mizhnarodne pidpryiemnytstvo u sferakh: IT, enerhozberezhennia, mizhnarodnoho turyzmu ta vyrobnycho-hospodarskoi diialnosti).