Ухачевич, Я. П.2017-04-252017-04-252001Ухачевич Я. П. Управління конкурентоспроможністю продукції: формування іміджу товару / Я. П. Ухачевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 425 : Проблеми економіки та управління. – С. 368–374. – Бібліографія: 3 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37618Подано результати маркетингового дослідження із визначення бажаного для побутових споживачів асортименту послуг та рівня обслуговування з боку газорозподільних компаній на регіональному ринку газу. Проаналізовано причини незадоволення побутових споживачів рівнем обслуговування розподільних компаній. Основними новаціями слід вважати диференціацію тарифів на послуги з транспортування газу та створення телефонної інформаційно-довідкової служби. The results of marketing research on a theme “ Definition desirable for the household consumers of assortment of services and degree of service by the gas companies in the regional market of gas ” are submitted. The reasons of displeasure of the household consumers by a degree of service of the gas companies are analysed. As the basic results it is necessary to consider creation of a telephone directory service and differentiation of the tariffs on services in transportation of gas.uaУправління конкурентоспроможністю продукції: формування іміджу товаруArticle