Nakonechna, Т. V.Hryniv, N. Т.2014-02-272014-02-272013Nakonechna Т. V. Logistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order products / Т. V. Nakonechna, N. Т. Hryniv // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 128–133. – Bibliography: 5 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23705We consider the question about the introduction and use of logistics approaches of procurement management of individually customized products, and we turn out the specifics of semantic model application of joint decision-making on purchase of customized products. The studies determine that for industrial enterprises execution customer needs is a priority in decision making process about the purchase individual order products. It is proved that an important factor in ensuring long-term relationships between industries and clients is to provide a high level of service in the procurement of individual order products. Розглядаються питання щодо доцільності запровадження та використання логістичних підходів до управління закупівлями продукції індивідуального замовлення, а також з’ясовується специфіка застосування семантичної моделі прийняття спільних рішень щодо закупівлі продукції індивідуального замовлення. За результатами дослідження визначено, що для промислових підприємств виконання потреб клієнта є першочерговим завданням у процесі прийняття рішень про закупівлю продукції індивідуального замовлення. Обґрунтовано, що важливим чинником забезпечення довготривалих зв’язків між промисловим підприємством і клієнтом є забезпечення високого рівня обслуговування у процесі закупівлі продукції індивідуального замовлення.enclientindustrial enterpriseserviceorderproductsклієнтпромислове підприємствообслуговуваннязамовленняпродукціяLogistic approaches to service of key customers in the purchasing process of individual order productsЛогістичні підходи до обслуговування ключових клієнтів у процесі закупівлі продукції індивідуального замовленняArticle