Миронюк, А. М.Сєров, Ю. О.2016-06-132016-06-132015Миронюк А. М. Віртуальний туризм як інформаційно-рекламна діяльність туристичних фірм / А. М. Миронюк, Ю. О. Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 114–115. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33180The article describes virtual tours as a method a travel company advertising. Google Street View as a tool for virtual representations of places of interest creation was described.uaвіртуальний туризмGoogle Street Viewтуристична фірмавіртуальне представленнярекламна діяльністьВіртуальний туризм як інформаційно-рекламна діяльність туристичних фірмArticle