Поліщук, СвітланаPolischuk, S. A.2018-06-252018-06-252018-03-122018-03-12Поліщук С. Розвиток пам’яті першокласників у навчальному процесі (фрагмент пілотажного експерименту) / Світлана Поліщук // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 11. — С. 229–235.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42267Результати експериментального дослі-дження (2014–2017 рр.) показують у першокласників послідовність доміную-чих типів запам’ятовування: комбінова-ний; зоровий; слуховий; моторно-слуховий.The results of the experimental study (2014-2017) show in the first-graders the sequence of dominant types of memorization: combined; visual; auditory and motor-auditory.229-235ukпам’ятьзоровий типкомбінований типмоторно-слуховий типслуховий типmemoryvisual typecombined typemotor-hearing typeauditory typeРозвиток пам’яті першокласників у навчальному процесі (фрагмент пілотажного експерименту)Article© ГО «Львівський аналітичний дім», 2018.© Західний науковий центр НАН України та МОН України, 2018.© Поліщук Світлана7Polischuk S. A. Rozvytok pamiati pershoklasnykiv u navchalnomu protsesi (frahment pilotazhnoho eksperymentu) / S. A. Polischuk // Psykholohichni vymiry kultury, ekonomiky, upravlinnia : naukovyi zhurnal. — Lviv, 2018. — Vol 11. — P. 229–235.