Панченко, Ольга2014-04-102014-04-102011Панченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24294Розглянуто поняття ефективності маркетингових комунікацій та методи їх оцінки.uaмаркетингові комунікаціїоцінкаефективністьметодиефектСутність ефективності маркетингових комунікаційArticle