Скворцов, І. Б.Балик, У. О.Загорецька, О. Я.2020-03-052020-03-052010-02-232010-02-23Скворцов І. Б. Планування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинників / І. Б. Скворцов, У. О. Балик, О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 394–402.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46821Здійснено виділення внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на ціноутворення. Для основних кількісних чинників, за які відповідає маркетолог, наведено методику розрахунку їхнього впливу на показники діяльності підприємства. Запропоновано новий кількісний підхід до встановлення і застосування значення показника “еластичність цінова” попиту.In the article the selection of internal and external factors which affect the process of pricing is carried out. For basic quantitative factors, for which a marketing specialist carries responsibility, the method of computation of their influence on the performance indicators of enterprise is pointed. New quantitative approach to establishment and application of value of index is offered “elasticity a price” of demand.394-402ukціна продукціїендогенні та екзогенні чинники ціноутворенняекономічний прибутокцінова еластичність попитуcost of productionendogenous and exogenous factors of priceeconomic profitprice elasticity of demandПланування ціни продукції з врахуванням дії внутрішніх і зовнішніх чинниківArticle© Скворцов І. Б., Балик У. О., Загорецька О. Я., 20109339.138Skvortsov I. B. Planuvannia tsiny produktsii z vrakhuvanniam dii vnutrishnikh i zovnishnikh chynnykiv / I. B. Skvortsov, U. O. Balyk, O. Ya. Zahoretska // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2010. — No 668 : Problemy ekonomiky ta upravlinnia. — P. 394–402.