Чорнописька, Н. В.Гайванович, Н. В.Chornopyska, N. V.Hayvanovych, N. V.2023-09-142023-09-142005-03-012005-03-01Chornopyska N. V. Future changes in logistics supply chains: a competence dimension / N. V. Chornopyska, N. V. Hayvanovych // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. — Vol 4. — No 1. — P. 71–79.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/60053У статті наголошено, що інтеграція української економіки в ЄС частково гальмуються суто логістичними чинниками. Проаналізовано позиції України у світовому рейтингу Індексу логістичної ефективності. Проведено порівняльний аналіз України з Німеччиною та Польщею в розрізі 6 субіндексів. Акцентовано увагу на складовій «логістична компетентність», за яким спостерігається значне відставання від середньоєвропейського рівня. Обґрунтовано внесок «компетентностей» у розвиток логістичного потенціалу країни з позицій: покращення результатів; ефекту синергії,; ефекту мережі. Авторами висунуто припущення, що існуюче відставанння знівелює нова генерація потенційних менеджерів, які були цільовою аудиторією даного дослідження. За допомогою опитування отримано світоглядну картину майбутніх змін логістичної галузі в Україні, Польщі та Німеччині. Розглянуто відмінності, які є більшою мірою відображенням рівня досягнень конкретної країни в галузі логістики. Завдяки ідентифікації особистісних характеристик цільової аудиторії (соціально-демографічних, поведінкових, ціннісних орієнтацій), виділено спільні та відмінні риси. Доведено, що спільних рис у представників трьох країн є більше, вони включають: інтерес до екологічних проблем, прив’язаність до соціальних мереж, володіння іноземними мовами, здатність сприймати і обробляти багато інформації, навчання за міждисциплінарним підходом, важливе бачення перспективи, як власної, так і галузі, а завдяки уніфікації університетських програм – однаковий набір hard skills та soft skills. Це сприятиме зменшенню «розривів» у логістичній компетентності нової генерації менеджерів, що допоможе вивести логістику країни на якісно новий рівень сталого, стійкого розвитку та сприятиме інтеграції України з ЄС.The article notes that the integration of the Ukrainian economy into the EU is partially hampered by purely logistical factors. The positions of Ukraine in the world ranking of the Logistics Performance Index are analyzed. Attention is focused on the component of «logistics competence», which is significantly behind the average European level. The authors suggested that the existing backlog could offset the new generation of potential managers who were the target audience of this study. With the help of the survey, a worldview picture of future changes in the logistics industry in Ukraine, Poland, and Germany was obtained. Thanks to identifying the personal characteristics of the target audience, common features are highlighted. It has been proven that they will help reduce gaps in logistics competence, which will help bring the country’s logistics to a qualitatively new level of stable, sustainable development and contribute to Ukraine’s integration with the European Union71-79enлогістикаланцюги постачанняІндекс логістичної ефективності (LPI)фахові компетентності з логістикиінтеграція в ЄСекономічний розвитоклогістичний потенціалпорівняльний аналізопитуванняLogistics and Supply ChainLogistic Performance Index (LPI)logistics competenciesEU integrationeconomic developmentlogistics potentialcomparative analysissurveyFuture changes in logistics supply chains: a competence dimensionМайбутні зміни в логістиці та ланцюгах постачання: компетентнісний вимірArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2022© Чорнописька Н. В., Гайванович Н. В., 20229doi.org/10.23939/smeu2022.01.071005.932Chornopyska N. V. Future changes in logistics supply chains: a competence dimension / N. V. Chornopyska, N. V. Hayvanovych // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. — Vol 4. — No 1. — P. 71–79.