Кричковська, А. М.Паращин, Ж. П.Лобур, І. П.Заярнюк, Н. Л.Губицька, І. І.Болібрух, Л. Д.Новіков, В. П.2017-06-012017-06-012014Аналіз впливу інноваційних технологій на навчальний процес у вищому навчальному закладі / А. М. Кричковська, Ж. П. Паращин, І. П. Лобур, Н. Л. Заярнюк, І. І. Губицька, Л. Д. Болібрух, В. П. Новіков // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 6-ої Науково-практичної конференції, 18–20 листопада 2014 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 115–120. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38138Проаналізовано результати анкетування серед студентів базового напряму «Фармація» з метою виявлення рівня активності щодо використання ВНС у навчальному процесі. Доведено доцільність повторного анкетування та проведення аналогічного дослідження серед студентів базового напряму «Біотехнологія». The results of the survey among students of a base direction "Pharmacy" to identify the level of activity on the use of VNS in the learning process. The expediency of resurvey and conduct a similar survey among students base direction "Biotechnology".uaінноваційні технологіїнавчальний процесанкетуванняякість національної освітиinnovative technologythe learning processquestioning the quality of national educationАналіз впливу інноваційних технологій на навчальний процес у вищому навчальному закладіArticle