Козар, Г. А.Передало, Х. С.2020-05-062020-05-062018-05-172018-05-17Козар Г. А. Етапи формування ділової репутації у соціальних мережах / Г. А. Козар, Х. С. Передало // Управління інноваційним процесом в Україні: проблеми комерціалізації науково-технічних розробок : тези доповідей VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 17–19 травня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 58–60.978-966-941-174-7https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4950458-60ukЕтапи формування ділової репутації у соціальних мережахConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20183Kozar H. A. Etapy formuvannia dilovoi reputatsii u sotsialnykh merezhakh / H. A. Kozar, Kh. S. Peredalo // Management of innovation process in Ukraine: problems of commercialization of scientific and technical researches, 17–19 travnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 58–60.