Решетнікова, І. Л.2020-06-052020-06-052018-11-252018-11-25Решетнікова І. Л. Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення / І. Л. Решетнікова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 205–207.978-966-941-235-5https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51530205-207ukСоціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягненняConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018© Решетнікова І. Л., 20183Reshetnikova I. L. Sotsialnyi i etychnyi marketynh: konflikt tsilei ta instrumentiv yikh dosiahnennia / I. L. Reshetnikova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 205–207.