Морохова, В. О.Лорві, І. Ф.2013-01-082013-01-082011Морохова В. О. Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 101. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/16213uaМетодологічні основи маркетингового аудиту системи збутуArticle