Пелещишин, Оксана2013-09-092013-09-092013Пелещишин О. Ефективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 82–83. – Бібліографія: 1 назва.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20739Methods for estimation the efficiency of posting marketing information in online communities proposed in the paper.uaмаркетингова інформаціяонлайн-спільнотаефективністьЕфективність поширення маркетингової інформації в онлайн-спільнотахArticle