Вовк, НаталіяДоскіч, Анастасія2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Вовк Н. Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти / Наталія Вовк, Анастасія Доскіч // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 234–235. — (Соціальні комунікації).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58114Advertising as a method of influencing potential consumers from the outset is psychological impact, but is intended to change behavior or belief. The psychology of advertising is aimed at the study of the mechanisms of perception of messages and the impact on the human psyche, its manipulative capabilities and limitations. From the point of view of the specialists of the psychological approach, this is a type of human activity, a group of people or organizations whose basic metals are to provide value to certain objects of information.234-235ukтелебаченняЗМІзаклади вищої освтіи (ЗВО)освітарекламаосвітні послугизасоби відеоінформаціяРоль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освітиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Vovk N. Rol ZMI u proforiientatsiinii roboti zakladiv vyshchoi osvity / Nataliia Vovk, Anastasiia Doskich // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 234–235. — (Sotsialni komunikatsii).