Карівець, І. В.2020-03-232020-03-232005-03-012005-03-01Карівець І. В. Людське пізнання: між образом і схемою / І. В. Карівець // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 525 : Філософські науки. — С. 17–24. — (Фундаментальні проблеми сучасної філософії).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47543Аналізується людське пізнання з точки зору співвідношення у ньому шаблонних, схематичних і творчих моментів. Людське пізнання не поміщається між образом і схемою, а тому трансцендує їх і виходить за межі узвичаєних рамок пізнання, а саме: рамок пізнання “світу- для-нас”. Творчість надає можливість людині збагатитися внутрішньо, відкрити інший рівень власного буття і розірвати коло буденних проблем.This article is dedicated to the cognitive process. If cognition is reduced to cognition of “world-for-us”, then such cognition causes abnormal behavior. Cognition of “world-for-us” is cognition based on schemes and models, that’s it is incomplete. Sphere of cognition is not reduced to cognition of “worldfor- us”. This sphere includes also “world-in-itself”. This article also deals with special features of “world-in-itself” cognition and overcoming of withdrawal of such cognition from human life. Athor analyses human cognition from point of view correlation schematic and creative moments in its.17-24ukЛюдське пізнання: між образом і схемоюArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2005© Карівець І. В., 20058165.212161.113Karivets I. V. Liudske piznannia: mizh obrazom i skhemoiu / I. V. Karivets // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 525 : Filosofski nauky. — P. 17–24. — (Fundamentalni problemy suchasnoi filosofii).