Вовк, НаталіяБлага, Тетяна2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Вовк Н. Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки / Наталія Вовк, Тетяна Блага // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 242–243. — (Соціальні комунікації).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58119The article deals with advertising as a tool of marketing policy and characteristics of types of advertising: printed materials and the Internet as a means of marketing policy.242-243ukрекламамаркетингова політикавиди рекламидрукована продукціяінтернет-рекламаДослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недолікиConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Vovk N. Doslidzhennia efektyvnosti suchasnoi reklamy: perevahy ta nedoliky / Nataliia Vovk, Tetiana Blaha // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 242–243. — (Sotsialni komunikatsii).