Химиця, НаталіяСеканова, Аліна2023-05-022023-05-022018-06-012018-06-01Химиця Н. Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах / Наталія Химиця, Аліна Секанова // Інформація, комунікація, суспільство : матеріали 7-ї Міжнародної наукової конференції, 17–19 травня 2018 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 77–78. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58899In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.77-78ukпідприємствомаркетингінформаціямаркетингова діяльністьрекламаінтернет-рекламасоціальні мережіSocial Media Marketing (SMM)Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережахConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20182Khimitsia N. Reklamno-informatsiine predstavlennia PAT "Myronivskyi khliboprodukt" v sotsialnykh merezhakh / Nataliia Khymytsia, Alina Sekanova // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo : materialy 7-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 17–19 travnia 2018 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2018. — P. 77–78. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).