Гнідець, Б. Г.Ониськів, Б. М.Васьків, В. М.Кавацюк, І. Д.Щеглюк, М. Р.2017-02-032017-02-032007Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади / Б. Г. Гнідець, Б. М. Ониськів, B. M. Васьків, І. Д. Кавацюк, М. Р. Щеглюк // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2007. – № 600 : Теорія і практика будівництва. – С. 57–62. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35608Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams.uaЕкспериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакадиArticle