Завада, Олександр2013-09-162013-09-162013Завада О. Запити до маркетингової інформації як твердження формальної логіки / Олександр Завада // Інформація, комунікація, суспільство 2013 : матеріали 2-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2013, 16–19 травня 2013 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 200–201. – Бібліографія: 5 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20803Database queries are treated as statements of formal logic. Approaches to improve the teaching of information systems in marketing are offered.uaінформаціямаркетингбази та сховища данихSQL-запитиформальна логікаЗапити до маркетингової інформації як твердження формальної логікиArticle