Sloboda, Kateryna2012-08-282012-08-282012Sloboda K. Contextual advertising in the process of the web-community positioning / Kateryna Sloboda // Сучасні проблеми радіоелектроніки, телекомунікацій, комп’ютерної інженерії : матеріали ХІ Міжнародної конференції TCSET2012, присвяченої 60-річчю заснування радіотехнічного факультету у Львівській політехніці, 21-24 лютого 2012 року, Львів, Славське, Україна / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 380. – Bibliography: 1 title.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/13999In this paper the role of contextual advertising in the process of web-communities’ positioning is described, the main web-communities’ sites quality characteristics are distinguished, the approaches to the improvement of contextual advertising are given.encontextual advertisingweb-communityPage RankpositioningContextual advertising in the process of the web-community positioningArticle