Князик, Ю. М.2013-03-132013-03-132012Князик Ю. М. Складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів / Ю. М. Князик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 739 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 95–101. – Бібліографія: 17 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/17265Визначено місце маркетингу лояльності в концепції маркетингу відносин. Обґрунтовано роль лояльності споживачів у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні напрями формування лояльності. Запропоновано та описано складові процесу формування та підтримання лояльності споживачів. In this article the place loyalty marketing concepts in relationship marketing. The role of customer loyalty in ensuring the competitiveness of enterprises. The main trends of the formation of loyalty. Proposed and described components of the process of forming and maintaining customer loyalty.uaконцепція маркетингу відносинлояльністьлояльний споживачпроцес формування лояльностіconcept of relationship marketingloyaltyloyal customerthe formation of loyaltyСкладові процесу формування та підтримання лояльності споживачівComponents of the formation and maintenance of consumer loyaltyArticle