Вовк, ЮліяФурман, ОлегМасьонков, Олег2019-01-112019-01-112018-02-222018-02-22Вовк Ю. Чинники, що здійснюють вплив на показник якості обслуговування пасажирів / Юлія Вовк, Олег Фурман, Олег Масьонков // Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Львів, 22-23 лютого 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 161–162. — (Інновації в перевезеннях колісним транспортом).978-966-941-140-2https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43576Researching the quality of public transport service is one of the most important task that is set before the needs of society in the field of transport. The quality of public transport service depends on the employment, psychophysiollogical state of a person, and the whole nationality, and all these factors influence the rhythm of activity of different spheres, of production and service. The factors that are identified in this report the most exactly characterize the quality of passenger service.161-162ukЧинники, що здійснюють вплив на показник якості обслуговування пасажирівFactors that influence the service quality of passengerConference Abstract© Національний університет "Львівська політехніка", 20182656.13Vovk Iu. Factors that influence the service quality of passenger / Yuliia Vovk, Oleh Furman, Oleh Masonkov // Avtobusobuduvannia ta pasazhyrski perevezennia v Ukraini : tezy dopovidei III-oi Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 22-23 liutoho 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 161–162. — (Innovatsii v perevezenniakh kolisnym transportom).