Костюченко, А. М.2013-04-162013-04-162011Костюченко А. М. Елементи маркетинг-міксу для вищих навчальних закладів / А. М. Костюченко // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури = The problems of innovation infrastructure's formation and development : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19–21 травня 2011 р.), конференцію присвячено 45-й річниці започаткування діяльності Інституту економіки та менеджменту; 40-й річниці кафедри економіки права та інвестицій / Національний університет "Львівська політехніка" [та ін.]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 430–431. – Бібліографія: 2 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18111uaЕлементи маркетинг-міксу для вищих навчальних закладівArticle