Косар, Н. С.Кузьо, Н. Є.Білик, І. І.2015-02-242015-02-242013Косар Н. С. Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі України / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 134–140. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26310Досліджено теоретичні засади формування понять брендингу та ребрендингу. Проаналізовано стан ринку горілки та лікеро-горілчаних виробів України та діяльність на ньому ПрАТ “Львівський лікеро-горілчаний завод”. Охарактеризовано стратегію використання товарних марок досліджуваного підприємства. Визначено недоліки політики просування алкогольних виробів ПрАТ “Львівський лікеро-горілчаний завод”, запропоновано заходи ребрендингу для цього підприємства, насамперед у сфері вдосконалення його політики маркетингових комунікацій з використанням “крос-маркетингу”. The theoretical bases of branding and rebranding concepts formations are studied. The state of the market of alcoholic beverages in Ukraine and PJSC “Lviv alcoholic beverage plant” activities on it are analyzed. The strategy of trademarks usage of investigated companies is characterized. The disadvantages of promotion policy of the enterprise are determined and measures for its rebranding are suggested especially in the area of improving its marketing communication policy using “cross- marketing”.uaполітика просуванняторгова маркабрендингребрендинг“крос- маркетинг”promotion policybrandbrandingrebranding“cross-marketing”Особливості брендингу підприємств лікеро-горілчаної галузі УкраїниFeatures of enterprise branding of alcoholic beverages industry of UkraineArticle