Гутиряк, Оксана2012-10-102012-10-102012Гутиряк О. Англійські терміни бізнесу: основні словотвірні моделі / Оксана Гутиряк // Проблеми української термінології : збірник наукових праць учасників XIІ Міжнародної наукової конференції "Проблеми української термінології СловоСвіт 2012", Львів, 27–29 вересня 2012 року / Технічний комітет стандартизації науково-технічної термінології Міністерства економічного розвитку і торгівлі та Міністерства освіти і науки молоді та спорту України. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 34–37. – Бібліографія: 6 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/15138Стаття присвячена аналізу основних структурних словотвірних моделей англійських термінів бізнесу. Підтверджено, що внаслідок конкуренції між термінами, перевага надається термінам не найкоротшим і не найдовшим, але тим, що їхня довжина становить приблизно 20–50% від максимальної. Меншу довжину мова надає для створення найбільш важливих і часто вживаних термінів, а більшу – термінів для вираження особливо складних, але рідше вживаних, понять. The article is devoted to the analysis of the main structural word building models of the English business terms. It has been proved that the preference is given to neither the shortest nor the longest terms but to those whose length is approximately 20–50% of the maximum one. Shorter length have the most important and frequently used terms while longer length is used for the expressing of the most important but fewer used notions.uaанглійська моватермінологія бізнесусловосполученняоднокомпонентний термінбагатокомпонентний термінструктурний типEnglish languagebusiness terminologyword combinationone component termmany component termstructural typeАнглійські терміни бізнесу: основні словотвірні моделіArticle