Діброва, Т. Г.2009-09-152009-09-152008Діброва Т. Г. Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегії / Т. Г. Діброва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – № 633 : Логістика. – С. 188–191. – Бібліографія: 4 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/1875Поняття ефективної частоти контактів з рекламою є ключовим у медіастратегії. Визначення достатнього рівня частоти таких контактів у медіаплані здатне забезпечити досягнення таких комунікативних завдань, як підтримка поінформованості про марку, або формування бажаного ставлення до неї, або стимулювання наміру зробити покупку. Аналізуються підходи до визначення мінімальної ефективної частоти. The definition of effective quantity of contacts with the advertising is the most important in media strategy. The recognition of this sufficient number of contacts in the media-plan could provide the fulfillment of such communicative tasks as brand promotion, brand image sustaining or consumer stimulation etc. In the article it was analyzed the way if the minimal effective quantity definition.Підходи до визначення ефективної частоти в медіастратегіїArticle