Решетнікова, І. Л.Решетнікова, Г. С.2015-07-172015-07-172014Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 293–298. – Бібліографія: 7 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29520Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.uaторговельна маркадиференціаціянаціональна ідентичністьсприйняття образу Франціїасоціації споживачівкультурні цінностінаціональна приналежністькраїна походженняbranddifferentiationnational identityperception of the image of Franceconsumers associationscultural valuesethnical identitynative landДиференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичностіBrands differentiation on the basis of their national identityArticle