Познякова, О. І.2020-11-272020-11-272006-01-312006-01-31Познякова О. І. Форма власності як фактор маркетингу суб’єктів господарювання / О. І. Познякова // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006. — № 552 : Логістика. — С. 121–126. — (Теорія логістики і маркетингу).https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/55335Розглянуто категорію маркетингу організацій з урахуванням тенденцій зміни форм власності. Виділено паралельно з маркетингом організацій маркетинг суб’єктів господарювання, який передбачає вплив не тільки на цільові аудиторії а й на потенційних партнерів та власників. Як один із факторів зовнішнього середовища розглянуто явище ринкової турбулентності Запропоновано використовувати для маркетингу суб’єктів господарювання таку категорію, як неефективна власність.There was regarded in this article the issue of marketing of organization, taking into account the tendency of change property’s form. It was assigned near marketing of organization marketing of market participant, which foresee influence not only for target audience, but for potential partners and owners. One of the factors of external environment is the market turbulence. There is investigated such category as ineffective property which will be used in marketing of market participant.121-126ukФорма власності як фактор маркетингу суб’єктів господарюванняArticle© Національний університет “Львівська політехніка”, 2006© Познякова О. І., 20066338.246Pozniakova O. I. Forma vlasnosti yak faktor marketynhu subiektiv hospodariuvannia / O. I. Pozniakova // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2006. — No 552 : Lohistyka. — P. 121–126. — (Teoriia lohistyky i marketynhu).