Білущак, ТетянаПроць, Наталія2023-04-252023-04-252019-05-162019-05-16Білущак Т. Інформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягу / Тетяна Білущак, Наталія Проць // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року, Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 71–72. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).978-966-941-333-8https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/58151The article deals with the advertising and information representation of the production of clothing. Examples and advantages of using types of advertising in popularizing the production of clothing as printing products and with the help of Internet advertising are given.71-72ukінформаційне-рекламне представленнявиробництво одягуполіграфічна рекламаІнтернет-рекламаІнформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягуConference Abstract© Національний університет “Львівська політехніка”, 20192Bilushchak T. Informatsiino-reklamne podannia diialnosti pidpryiemstva z vyrobnytstva odiahu / Tetiana Bilushchak, Nataliia Prots // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku, Chynadiievo. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 71–72. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).