Сорока, М. В.Петрик, І. В.2012-05-152012-05-152011Сорока М. В. Маркетингове забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу / М. В. Сорока, І. В. Петрик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 159–166. – Бібліографія: 15 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12306Розглянуто рівень інноваційного розвитку України та проаналізовано основні проблеми, розкрито сутність академічного підприємництва. Висвітлено специфіку інструментів підтримки академічного підприємництва. Розроблено систему заходів маркетингового забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесу. The article analyzes the level of innovation development of Ukraine and its’ main problems, the essence of academic entrepreneurship. The specific tools of support of academic entrepreneurship are displayed. The system of measures of marketing supporting of the academic business incubation centers is designed.uaакадемічне підприємництвомаркетингове забезпеченнямалий бізнесacademic entrepreneurshipmarketing supportsmall businessМаркетингове забезпечення діяльності академічних бізнес-інкубаторів як осередків малого бізнесуArticle