Герасименко, А. Г.2015-02-172015-02-172013Герасименко А. Г. Маніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінування / А. Г. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 778 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 142–146. – Бібліографія: 12 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26225На прикладі теоретико-ігрової моделі входження в ринок досліджено ефективність застосування фірмами бар’єра хижацького ціноутворення в умовах асиметрії ринкової інформації. Доведено, що саме практика маніпуляції ринковою інформацією щодо реального рівня фінансової та іншої міцності домінуючої фірми робить бар'єр ефективним, даючи можливість останній не тільки утримати свою ринкову владу, обмеживши входження в ринок нових конкурентів, але й ефективно експлуатувати її. Using the game-theoretic model of entering a market this paper investigates the effectiveness of the use of predatory pricing barrier in conditions of market information asymmetry. The author argues that the practice of manipulation of market information about real financial and other capacities of a dominant firm makes the barrier efficient. It lets the dominant firm not only save its market power by restricting entering the market of new competitors, but also effectively exploits the power.uaманіпуляція інформацієюбар'єр входження в ринокдомінуванняринкова владаinformation manipulationbarrier to enter the marketdominancemarket powerМаніпуляція ринковою інформацією як елемент стратегії домінуванняMarket information manipulation as an element of dominance strategyArticle