Горбаль, Н. І.Мисик, В. М.2014-02-252014-02-252013Горбаль Н. І. Концепція формування бренду України у міжнародному середовищі / Н. І. Горбаль, В. М. Мисик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 345–351. – Бібліографія: 24 назви.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23597Подано пропозиції щодо формування ключових характеристик та атрибутів оновленого бренду України, визначення комунікаційних каналів для розповсюдження інформації про нього та відповідальних органів для контролю за його впровадженням. The article presents proposals for the formation of key characteristics and attributes of the updated brand of Ukraine, discovering communication channels to disseminate information on it, and responsible authorities to monitor its implementation.uaбренд країниімідж країнирепутація країниребрендингcountry brandcountry imagecountry reputationrebrandingКонцепція формування бренду України у міжнародному середовищіThe concept of the brand of Ukraine formation in the international environmentArticle