Каркульовський, В. І.Дарнобит, Ю. Р.2011-02-182011-02-182010Каркульовський В. І. Алгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесора / В. І. Каркульовський, Ю. Р. Дарнобит // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 685 : Комп'ютерні системи проектування. Теорія і практика. – С. 142–146. – Бібліографія: 8 назв.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/7416Розроблено алгоритм розміщення з використанням графічного процесора. Спроектовано та реалізовано систему, яка використовує шейдерний блок графічного процесора для прискорення розрахунків у задачах розміщення. In research it was developed placement algorithm with usage of graphic processor. Also it was designed and realized system that uses shader domain of graphic processor for speeding-up of placement tasks computations.uaалгоритм розміщенняграфічний процесоршейдерний блоккомп’ютерна графікаplacement algorithmgraphic processorshader domaincomputer graphicsАлгоритм розміщення фігур на площині з використанням графічного процесораArticle