Sliwinska, К.Folga, R.2014-02-282014-02-282013Sliwinska К. Key environmental factors and strategic choices of enterprises in Poland / К. Sliwinska, R. Folga // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 762 : Логістика. – С. 180–186. – Bibliography: 14 titles.https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23722In a market economy conditions resulting from the environment of Polish companies provide the framework and limits of their functioning. The rapidly evolving conditions, and evolving markets cause that companies undertake various adaptation measures in order to survive, cope with competition, to take the opportunities for development. В умовах ринкової економіки через навколишнє середовище польські компанії обмежують своє функціонування. Умови, що швидко змінюються, та ринки, що розвиваються, змушують компанії вживати різноманітних заходів з метою виживання, щоб впоратися з конкуренцією та скористатися можливостями для розвитку.enmarketingenvironmentstrategic choicesconditionsмаркетингсередовищестратегічний вибірумовиKey environmental factors and strategic choices of enterprises in PolandОсновні екологічні чинники та стратегічний вибір підприємств у ПольщіArticle